söndag 28 februari 2016

K A L L I O

Veckan har igen gått allt för snabbt och egentligen har jag inte hunnit med nästan något som jag borde ha hunnit med. Hade en wild fredagkväll på Marcos födisfest varefter vi fortsatte ut till Mannerheimvägens festligheter. Igår mådde jag som förtjänat och fick därmed inte så mycket gjort, till och med pizzan blev halväten.


Har idag varit hemma i underbara och fina Berghäll och packat ner mina ägodelar i jätesäkkin och lådor. Fina mamma var med mig och höll mig sällskap, mycket uppskattat! Fick även nästan två påsar med kläder som får åka vidare till UFFen. Nu är jag hemma hos Basti, har nyss ätit pastasallad och slötittar nu på O.C. Imorgon blir en lång dag med ett besök till Lovisa och personal trainer på kvällen. Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar