fredag 5 februari 2016

U P P D A T E R I N G

Sådär, tänkte att det var dags för en liten uppdatering här i bloggen. Hittills vet jag tyvärr ännu inte så mycket, just nu är det mycket kontrakt som ska läsas och skickas hit och dit, varje gång det säger pling i min inbox hoppas jag att det är mera info om jobbet!

Det här med att åka iväg en så lång tid känns lite skrämmande, jag har ju aldrig gjort någonting liknande. Det känns som en massa saker att ta hand om innan jag far, lägenheten, bilen, alla mina saker. Dessutom lämnar jag ju min familj, pojkvän och vänner kvar i Finland vilket inte heller känns så bra, men som tur går det att hålla kontakten bra via Skype och dylikt. Har haft en mer eller mindre emotionell berg-och-dal-bana de senaste veckorna, samtidigt som det känns ledsamt att lämna känns det ändå bra då jag får göra nånting jag länge velat göra – visst går drömmar i uppfyllelse ändå.

Jag ser så mycket fram emot att komma iväg och träffa en massvis med nya människor, njuta av solen och värmen, och lära mig en massa nytt! Det kommer att bli helt toppen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar