söndag 20 mars 2016

H O T E L S E R V I C E

Sov som en baby förra natten nästan 10 timmar vilket var väldigt behövligt. Idag har vi haft vår första hotel service i Belek på Susesi och Regnum. Annars så blev det en kort jobbdag då vi slutade redan 11.30. Vi gick och åt lunch tillsammans med teamet och såklart blev det spagetti på Franco´s.
Annars så mår jag bra, men idag har jag haft grym värk i ena örat. Jag tror det beror på då jag fick skum i ena örat igår då vi var på hamam. Not nice, hoppas det går över med lite Finnrexin och paracetamol. Tog en tupplur efter lunchen och nu känns det lite bättre redan. Vi har chillat med Linda här hemma och övat på turkiska och finska. Internet strular lite här hemma för tillfället så hoppas detta inlägg dyker upp. Om cirka 5 timmar skall jag åka till flygfältet för en transfer igen. Imorgon har jag sleep in och får börja jobba 11.30! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar