tisdag 8 mars 2016

N A Z A R


Tänkte att jag skulle berätta lite om företaget jag kommer att jobba för, alltså Nazar. Nazar är en del av TUI Group-koncernen och även systerbolag till Finnmatkat. TUI Group är ett av de ledande researrangörsbolagen med verksamhet i över 180 länder. Själv hade jag aldrig hört om Nazar tidigare innan jag såg annonsen på Facebook, detta kan bero på att det är ett någotlunda nytt företag, grundat 2004 i Sverige och 2006 i Finland. 



Typiskt för Nazar är att hotellen är väldigt lyxiga, 4-5 stjärnor, all-inclusive, nära strand och hav men också med stora pooler och anses vara superba för barnfamiljer. Nazars vision är att kunna erbjuda ”lyx semestrar” för alla. Nazar gör resor till Turkiet och i år öppnar de även Rhodos. 

Jag kommer alltså att jobba som guide, eller rättare sagt dream provider som de så fint kallar det, vilket innebär allting från flygfältsturer, hotellvisiter, välkomsttillfällen, utfärder och mycket mer.  Nazars vision är att kunna erbjuda ”lyx semestrar” för alla och överskrida gästernas förväntningar. Personlig service och kundservice överlag hör till grunden för att göra gästernas semester minnesvärd. Ifall någon har frågor angående arbetet, hur ansökningen gick till eller vad som helst så svarar jag gärna på frågor! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar