måndag 7 mars 2016

S N A R T

Snart börjar det hända saker, jag har nämligen fått min flygbiljett och den 13.3 åker jag iväg. Nu är det endast mitt visum som saknas, sedan börjar det mesta vara klart. Har tre saker kvar på min checklista:
1. göra sista skolsakerna klart
2. hämta sommardäcken och köra bilen till Esbo
3. packa
Det sistnämnda kommer jag att försöka börja med, och egentligen har jag funderat ut ganska långt redan vad jag kommer att packa ner, men att få allting att väga max 23 kg kommer att vara svårt. Jag är rätt så glad över att jag kommert att åka till Antalya då där finns en massa shoppingmöjligheter, så ifall jag glömmer något akut finns det säkert att köpa. Böcker är något som jag så gärna skulle packa med mig flera tiotals av, tyvärr väger de en hel del och får helt enkelt hamna i högen som inte får plats i väskan.
Veckosslutet kom och gick, som vanligt höhö, och själv hade jag ganska lugna två dagar även om det var årsfest. Tyvärr fick jag världens hemskaste migränanfall mitt under supén, så det blev en kortkort årsfest för mig och istället hoppade jag i en taxi hem strax efter att punschen hade serverats. Sov sedan i nästan 14 timmar och gick en sväng till sillisen. Igår gjorde jag absolut ingenting fiffigt, catchade upp med mina kompisar Ryan, Marissa, Seth och Summer och gjorde renfilé till middag med B.

Idag har jag varit och tagit ett vaccin och armen känns sådär trevligt öm. Sitter i skrivande stund på Studion och väntar tills klockan blir 14.30 då jag får gå hem. Imorgon har jag äntligen min sista tur här och det känns lite tråkigt då jag bara arbetat här sen oktober. Men, förhoppningsvis får jag komma tillbaka till Studion efter säsongen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar