lördag 25 juni 2016

V E R Y T A M A M

Tänkte att lite uppdatering kunde vara på sin plats då det varit tyst här igen - överväger seriöst om att ens fortsätta blogga då det aldrig blir av och det inte i sig händer så mycket här nere. Ivarjefall har jag haft en 8 dagars semester varav jag spenderade några dagar i Finland och såg mina favoritpersoner, drack kall cider på terasser i Helsingfors, grillade sommarmat i regn och upplevde 15 graders utetemperatur. Det var så underbart att se B och alla andra men det var sedan så mycket svårare att komma tillbaka till Turkiet. Men här är jag nu och livet är ganska najs, bortsett från att det visserligen är sisådär 40 grader här på dagarna och våran AC krånglar något enormt.



Hade några lediga dagar här nere ännu varav en dag spenderades vid Mermerli beach och det var verkligen stekhett där. På måndagen åkte vi till Side för partaj på Karma och nästa dag mådde man som förtjänat. På fredagen jobbade jag första gången efter min semester och idag har det även varit jobb, lite poolhäng, städande och chill och snart åker vi iväg till flygplatsen igen. Imorgon är jag ledig. Så en slow start på jobbandet efter semestern vilket är härligt. Nästa veckas schema ser väldigt tamam ut och jag har pirate cruise igen vilket var super roligt senast! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar