onsdag 13 juli 2016

H I G H S E A S O N

Nu är högsäsongen i full gång här i Turkiet och värmen har även stigit till över 40 grader vissa dagar. Innan jag kom hit var jag lite orolig hur det skulle gå, men egentligen har det inte påverkat mig så mycket. Visst är det varmt, men det gäller verkligen att dricka mycket vatten, äta mångsidigt och även äta salt.
Apollos tempel i Side

Glad guide på service i Sueno Deluxe i Belek
Dagarna rullar på som vanligt och det är både hotellservice, flygplats, Pirate cruise och kontorsarbete som gäller. Har inte haft så många lediga dagar sedan min semester och förra veckans lediga dag spenderade jag i sängen sovandes. Idag har jag varit på service i Kundu hotellen och nu är jag hemma och käkar lunch och har siesta. Kommer att åka till flygplatsen förr departure och arrival - sedan är jag ledig! Ikväll åker vi ut till Kaleici och unnar oss några kalla bärs med några kolleger från flygplatsen!

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar